Magsjuka och shopping.


Nu var det längesen jag skrev, får säga god fortsättning alldeles försent.
Här är det magsjuka för hela slanten. Lucas fick det tisdag natt och Jennifer fick det igår strax innan jag skulle åka och jobba em, så det var bara att vara hemma och hjälpa henne hela dagen igår, usch tycker så synd om dom när dom är sjuka, önskar man kunde byta plats med dom.

Har shoppat lite men har inga bilder på det förutom min underbara provdocka som jag har beställt.

Här kommer en bild på den så kommer fler bilder på det andra senare.

Trevlig helg på er. Här blir det bara mys med barnen i helgen så dom blir friska till Måndag.

Kramar

3 kommentarer:

men guuud vilken underbar provdocka!! Vill ha;)
Krya på er
helgkram irene

9 januari 2010 kl. 04:06  

Hej! Tack för besöket i vår blogg! Ledsen för att svaret har dröjt så länge! Jag är mammaledig så jag har tyvärr inte hunnit med att kolla upp förrän nu. Det finns tyvärr ingen kvar av ljusstakarna nu, men hoppas på att få in dem snart igen. Tror priset ligger runt 269kr.

Må så gott! /Linda

16 januari 2010 kl. 13:09  

Hej!

En sån fin provdocka, den var helt underbar :)

Ha en jätte bra start på veckan!
Kram Sandra/Interiörboden

8 februari 2010 kl. 11:44