Nu är den min


Hej på er.
Nu har jag äntligen köpt denna underbara ljusstake. Dom har sålt den som smör och idag när jag var in i butiken så var det slutsålt igen.
Nästa helg är det julskyltning här i stan men tror jag åker till Säter istället, mycket mysigare där tror jag.

Måste ta mig i kragen och åka till Irmas Uthus, evigheter sen man var dit till mysiga Irene. Sen att Marie vann den underbara boken där, ångrar mig såå att jag inte tävlade och såg det i tid:-(

Nu blir det kvällsmys i soffan.

Kramar

2 kommentarer:

Du är såååå välkommen:)
Den är så snygg den där ljusstaken!
kram irene

29 november 2009 kl. 00:04  

Hej vännen!
Vilken fin stake du införskaffat.
Om du är snäll ända fram till jul kan du få titta i min juvliga bok!
Ha en trevlig 1:a advent o mysigt på julskyltningen.
Om du går in på Mig&Alice så lovar jag att du ej kommer ut tomhänt.
Var in där förra veckan & guu va´ mycke fin det fanns.
Kram Marie

29 november 2009 kl. 10:04