Snart helg


I helgen blir det kalas igen, tar aldrig slut alldeles för många som fyller i Mars i våran släkt. Annars har veckan bara varit jobb och jobb men det är rätt skönt det också. Är ute efter en kista som man kan måla vit med text på men hittar ingen. Norrgården hade slut på sina också men där fick man skriva upp sig på en kista och hoppas att ens tur inte är allt för långt bort, känns både billigare och snabbare att försöka hitta en liknande. Har köpt detta dekorations bricka med glasskiva. Min Man trodde det var ett kakfat bara för att det var handtag på sidorna, ja vad säger man....
Önskar er en mysig helg.
Kram

8 kommentarer:

Tack så mycket för tipset, då kanske ja får gå och shoppa i lugn och ro :-) Perfekt...
Såg att du ville starta en egen inredningsbutik. Behöver du personal så ställer ja upp :-)
Ska kika vidare på din blogg,den ser jättemysig ut.
Mvh/Sara

12 mars 2009 kl. 13:46  

Hej Johanna
Nu sista gångerna har ja inte sett nån kista på Pärlan,men ja kan kika lite imorn om vi åker dit. Såg i ditt tidigare inlägg att du hade kikat på Norrgården.
Ja köpte min kista som ja har i vardagsrummet och kön som finns gick jättesnabbt för mej.Ja tackade tom nej till en innan ja köpte den ja har nu.
Ha en trevlig helg

/Sara

13 mars 2009 kl. 15:21  

Hej!

Jätte fin bricka du har köpt :)
Och jag hoppas att du hittar någon fin kista!

Ha en jätte bra helg.
Kram Sandra

14 mars 2009 kl. 10:44  

Hej Hej
Ja va på Pärlan igår,men såg tyvärr inte till någon kista där.
Prova att ställa dej i kö hos Susanne på Norrgården,de kan gå jättesnabbt. Ja ska åtminstonde hålla tummarna ;.)

Ha en härlig söndag

//Sara

15 mars 2009 kl. 00:42  

Jag tar ett par dagars bloggpaus ♥..ska ladda ny energi och fota.
Ha det gott!
Kram Lotta

15 mars 2009 kl. 05:31  

Ska kolla om jag ser någon kista åt dej, såg en i söndax på veteranbilsloppisen på romme. Men d fanns ingen som verkade äga den, o den var full med skit:) men jag ångar mej bittert att jag inte jobbade lite hårdare på det.
Men Susanne får ju in hela tiden oxå. Skrattade gott åt din mans kommentar om brickan:)
Kram

16 mars 2009 kl. 14:38  

Hej!
Tack för din kommentar om HOME-skylten - javisst är den fin!!
Jag har endast 1st kvar, pris 299:-, men jag väntar hem fler senare i vår också.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

23 mars 2009 kl. 12:58  

Hej och tack för din fina kommentar!
Har kikat lite på din blogg och det är ena riktiga charmtroll du har =)!
Lycka till med att hita en kista.

Tulivippan brukar ha kistor! Ett tips att kolla in.

Kram Erika

28 mars 2009 kl. 02:32